رییس دانشگاه پیام نور استان یزد در واکنش به اظهارات ریيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:

مدارک دانشگاه هاي پيام نور از اعتبار لازم برخوردار است و اظهارات ایشان  اظهار نظر شخصي بوده است

يزد فردا :دکتر کلانتری رییس دانشگاه پیام نور استان یزد: مدارک دانشگاه هاي پيام نور همانند مدارک دانشگاه هاي دولتي از اعتبار لازم برخوردار است.

دکتر عباس کلانتري در واکنش به اظهارات اخیر رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي درگفت ‌وگو با خبرنگار يزد فردا اظهار داشت : دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه هاي پيام نور و همچنين داوطلباني که قصد انتخاب رشته در اين دانشگاه را دارند اطمينان داشته باشند که  مدارک دانشگاه هاي پيام نور همانند مدارک دانشگاه هاي دولتي از اعتبار لازم برخوردار است و اظهارات رئيس کل محترم کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس  اظهار نظر شخصي بوده است .

وی در ادامه افزود:  دانشگاه پیام نور تمامي مجوز هاي لازم را براي ايجاد تمامي رشته ها را از شوراي گسترش آموزش عالي دريافت نموده و اگرقرار باشد مدارک تحصیلی  مجددا مورد ارزيابي قرار گيرد لازم است مدارک ساير دانشگاه هاي غير دولتي هم مورد ارزيابي قرار گيرد که اين کار غير ممکني است.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=37520_1.jpg

دکتر کلانتری در ادامه افزود: دانشگاه پيام نور امسال توانست برای 30 رشته فني مهندسي و هنر مجوز لازم را از شوراي گسترش آموزش عالي کسب نماید و شايددلیل اصلی اینگونه واکنش ها باشد.

وی تاکید کرد:دانشگاه پيام نور هم اکنون در سطح جهاني نسبت به ساير دانشگا هاي دولتي حائز رتبه بسيار خوبي است و هر روز هم با توجه به فعاليتهاي علمي وافتخاراتي که اين دانشگاه کسب مي نمايد رتبه اش در سطح بالاتري قرار مي گيرد .

دکتر کلانتری رییس دانشگاه پیام نور استان یزد  در پايان خاطرنشان كرد : بسياري از اساتيد دانشگاه پیام نور  عضو هیئت علمی دانشگاه هاي دولتي و دانشگاه هايي که از اعتبار بالايي برخوردار هستند می باشند  و تامين اساتيد در ابعاد انعقاد يک قرارداد با دانشگاه دولتي براي استفاده از امکانات و سازه هاي آن است .

گفتنی است : در خبرها از قول ریيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي آمده بود که مدارک دانشگاه پيام نورمعادل مي شود و فاقداعتبار کافي مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا